Minőségi és gyors szolgáltatásokkal, versenyképes árakkal várjuk ügyfeleinket szervizünkben!
Vállalkozásunk 2005 óta működik. A jelenlegi telephelyünkön 450 négyzetméteren, családias légkörben, hozzáértő és szakképzett kollégákkal és kedvező árakkal várjuk új és visszatérő Ügyfeleinket.
Cégünk elsősorban személyautók teljes körű szervizelésére szakosodott. Ezen belül: motor, váltó, fék, futómű javításokat, időszakos és eseti átvizsgálásokat, illetve műszaki vizsgáztatást vállalunk rövid határidővel.
Tekintse meg szolgáltatásaink árlistáját, melynek segítségével megtervezheti költségeit.
- Motor diagnosztika: motorfelújítás, hengerfej felújítás
- Erőátvitel szervíz: kuplungjavítás
- Futóműjavítás: csuklók, szilentek, teleszkópok cseréje
- Fékjavítás, felújítás, számítógépes fékhatás mérés
- Egyéb kis- és nagyjavítások
- Autóflották javítása (kedvezményekkel)
- Műszaki vizsgára felkészítés
- Számítógépes kódolvasás (minden gépjárműtípusnál)
- Karosszéria javítások (teljes körű ügyintézéssel)
- Olaj gyors szervíz
- Gumiabroncs értékesítés, -szerelés, centrírozás
Hozom-viszem szolgáltatás elfoglalt embereknek. Ha Ön elfoglalt ember vagy szeretné az idejét másra fordítani, vegye igénybe háztól-házig, hozom-viszem szolgáltatásunkat.
Így még autószervizünkbe sem kell befáradnia. Csak egy telefonjába kerül és munkatársunk megy a gépkocsijáért! Úgy vigyázunk autójára, mintha a sajátunk lenne!
Bérautó szolgáltatással kívánjuk biztosítani, hogy Ön a legkevésbé érezze meg autójának hiányát a karbantartás ideje alatt.
Ezen szolgáltatás kizárólag törzskártyával rendelkező ügyfeleink számára elérhető.
Karosszériajavítás, teljes körű biztosítási ügyintézéssel, kárrendezéssel járó teendők elvégzése és helyszíni kárfelvétel szervizünkben.
A kárbejelentésen kívül Önnek semmi dolga nincs, mi intézzük az ezzel járó feladatokat.
Amit hozzon magával kárbejelentéshez:
- gépjármű forgalmi engedélye
- jármű törzskönyv (vagy a hitelintézet neve és a szerződés hivatkozási száma, ügyfélszám)
- károkozó által aláírt “kék-sárga” Baleseti bejelentő, ha nem Ön volt a károkozó
A javítás megkezdése előtt írásban is tájékoztatjuk a számla várható összegéről. Az ár az anyagárból és a munkáért felszámított árból tevődik össze.
A szervizünkben így nyomon követheti a munkák előrehaladását.
Ön saját maga is meggyőződhet a hibáról és eldöntheti, hogy kívánja-e elvégeztetni a pótlólagos javításokat vagy sem.
A Pécsi Gyorsszervíz Kft. számos szolgáltatására rögzített árakat kínál, amely mindenki számára publikus és ettől semmilyen körülmények között nem tér el.
Amennyiben a javítás, vagy megbontás során kiderülne, hogy más alkatrészek is cserére szorulnak, azt mindig előre egyeztetjük Önnel.
A nálunk elvégzett munkára jótállást biztosítunk (a gyári garancia megtartása mellett). A Pécsi Gyorsszervíz Kft.-nél kizárólag nemzetközi hírnévnek örvendő gyártók gyári- és az eredeti alkatrészekkel egyenértékű, minőségi termékei kerülnek felhasználásra.
Amennyiben több mint egy éve ügyfelünk és rendelkezik szervizfüzetünkkel,
amelyet rendszeren vezetünk, törzskártyát válthat ki nálunk.
Ezzel átfogóbb szolgáltatásainkra és kiemelt akcióinkra válik jogosulttá!
A részletekről érdeklődjön szervizünkben.
Az aktuális akciókról tájékozódhat facebook oldalunkon is.
Cég neve: Pécsi Gyorsszervíz Kft.
Cégünk címe: 7630 Pécs Francia u. 1. 42265 hrsz.
Adószám: 13509190-2-41
URL: www.pecsigyorsszerviz.hu
Email címünk: info@pecsigyorsszerviz.hu
Mobil: +36-20-919-76-76
Tel. / Fax: +36-72-441-777
Nyitvatartás: H-P, 8-16
Köszönjük a Magyar Állam, és az Európai Unió támogatását
Pécsi Gyorsszervíz Szolgáltató és Kereskedelmi
Korlátolt Felelősségű Társaság
"MODERN ÜZLETI ÉS TERMELÉSI KIHÍVÁSOKHOZ VALÓ ALKALMAZKODÁST SEGÍTŐ FEJLESZTÉSEK A PÉCSI GYORSSZERVÍZ KFT –NÉL"
Kedvezményezett neve: Pécsi Gyorsszervíz Kft.
Fejlesztés tárgya: Modern üzleti és termelési kihívásokhoz való alkalmazkodást segítő fejlesztések a Pécsi Gyorsszervíz Kft –nél
Szerződött támogatás összege: 32 240 600 Ft
Projekt tartalma: A projekt keretében technológiai fejlesztés valósult meg 3 db eszköz beszerzésével. Az 1 db Navigator TXT Multihub IDC5 CAR, 1 db RCCS3 MONITOR – ADAS Radar és kamera kalibráló állvány, valamint 1 db AXONE Nemo 2 Diagnosztikai tablet eszközök a 7630 Pécs Francia utca 1. szám alatt kerültek üzembehelyezésre. A megvalósítási helyszínen lévő ingatlan átalakítása, valamint a megújuló energiaforrást hasznosító technológiák alkalmazása keretében, a napelemes rendszer telepítése is megtörtént. A projekt támogatása lehetőséget biztosított 6 fő munkavállaló informatikai képzésére, továbbá tanácsadás szolgáltatás is megvalósult 68 munkaórában, mely hozzájárult a vezető és menedzsment fejlesztéséhez.
Projekt befejezés dátuma: 2023.12.28.
Projekt száma: GINOP_PLUSZ-1.2.3-21-2022-02138
"ESZKÖZPARK FEJLESZTÉSE A PÉCSI GYORSSZERÍV KFT-NÉL"
A KKV-k versenyképességének növelése adaptív technológiai innováció révén” című
felhívás alapján a Pécsi Gyorsszervíz Szolgáltató és Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság,
mint támogatást igénylő GINOP- 2.1.8-17-2017-01016 azonosító számú,
„Eszközpark fejlesztése a Pécsi Gyorsszervíz Kft -nél” című pályázatát valósította meg az alábbi tartalom szerint:
A Projekt megvalósításának kezdete: 2018.04.02.
A Projekt fizikai befejezésének tervezett napja: 2018.10.01.
Elszámolható összköltsége 29 357 000 Ft, ebből 14 678 500 Ft vissza nem térítendő.
A Támogatás intenzitása: 50 %
A hidraulikus aknaperem emelő rendszer, üzemanyag rendszer diagnosztikai egység,
futóműállító pad és hidraulikus emelő berendezések beszerzésével korszerű,
csúcstechnológiai eszközökkel felszerelt és alapinfrastruktúrával ellátott autószervizt hoztunk létre,
mely alkalmas a legmodernebb elektronikai rendszerrel ellátott gépjárművek szerelésére is.
Vissza nem térítendő támogatás összege: 14,68 Millió Forint
"MUNKAHELYI KÉPZÉSEK MEGVALÓSÍTÁSA A PÉCSI GYORSSZERVIZ KFT-NÉL"
Kedvezményezett neve: Pécsi Gyorsszerviz Kft.
Projekt címe: Munkahelyi képzések megvalósítása a Pécsi Gyorsszerviz Kft-nél
Támogatás összege: 5.410.000 Ft
Támogatás mértéke: 100%
Tartalom: A projekt keretében 3 db képzést valósítottunk meg. Egy 24 órás asszertív kommunikáció képzést 9 fő részére.
Egy 20 órás IPAR 4.0 képzést 9 fő részére. Egy 60 órás informatika képzést 9 fő részére.
A képzésen résztvevő dolgozók képzési idejére jutó bérköltséget számoljuk el.
A projekt teljes időszaka alatt alkalmaztunk egy szakmai megvalósítót és egy projektmenedzsert.
A kötelező nyilvánosságot az előírtaknak megfelelően biztosítottuk.
Tervezett vagy tényleges befejezési dátum: 2019.06.30.
Projekt azonosító száma: GINOP-6.1.6-17-2018-00063
KOMPLEX INFOKOMMUNIKÁCIÓS FEJLESZTÉS A PÉCSI GYORSSZERVÍZ KFT.-NÉL
A szerződött támogatás összege: 8 576 325 Ft
A támogatás mértéke (%-ban): 40%
A projekt tartalmának bemutatása: Pályázatunk keretében az iWise hibrid megoldású integrált vállalatirányítási rendszert szereztük be, mellyel cégünk belső működésének fejlesztése valósult meg. Fontosnak tartottuk egy olyan rendszer bevezetését, amelyet saját igényinkre, társaságunk egyedi tevékenységeire szabva tudunk kialakítani, hogy célzottan segíthesse dolgozóink mindennapi munkáját.
A fejlesztésünk fő célja az volt, hogy vállalkozásunk munkafolyamatait leegyszerűsítsük, ugyanakkor átláthatóbbá és hatékonyabbá is tegyük, mely elengedhetetlen feltétele a versenyképességünk és folyamatos fejlődésünk biztosításának. Az egyes tevékenységeink áttekinthető rendszerben való megjelenítése és kezelése segítséget nyújt üzleti döntéseink meghozatalában, az innovatív üzleti megoldások alkalmazásában.
A fejlesztéssel az iWise rendszer 9 db moduljának bevezetését valósítottuk meg, melyek az alábbi funkcionális területekre fókuszálnak:
A felhőalapú szolgáltatások esetén:
✓ Vállalati CRM, értékesítési terület funkcionális specifikáció
✓ Humán erőforrás menedzsment és bérszámfejtés funkcionális specifikáció
✓ Táv- és csoportmunka támogatás funkcionális specifikáció
✓ Kontrolling és döntéstámogatás funkcionális specifikáció
✓ Szolgáltatásmenedzsment terület funkcionális specifikáció
Az iWise Cloud22 CRM modul a partnerekkel való kapcsolattartást, árajánlatok egyszerű elkészítését, vevői rendelések kezelését, értékesítési folyamat támogatását biztosítja. Az iWise Cloud22 Munkaügy modul (HR) fő feladata a cég munkavállalóival kapcsolatos HR adminisztrációs feladatok időigényének csökkentése, az adatok egységes rendszerben való kezelése, a könnyebb átláthatóság biztosítása. Az iWise Cloud22 Táv- és csoportmunka modul a vállalaton belüli hatékony információáramlást és a hibakezelés optimalizálását támogatja. Az iWise Cloud22 Kontrolling modul elkészíti a vállalat gazdasági helyzetének elemzéséhez szükséges mutatókat, segít a rendelkezésre álló vagy megszerezhető erőforrások hatékony és eredményes felhasználásában, naprakész információkat biztosít.
Az iWise Cloud22 Szolgáltatásmenedzsment modul segítségével megvalósítható a vállalat szolgáltatásainak menedzselése, mely által lehetővé válik a szolgáltatási stratégia alkalmazása, a szolgáltatás tervezése és a szolgáltatásátadás.
A helyben telepített saját szoftver esetén:
✓ Elektronikus iratkezelési rendszer funkcionális specifikáció
✓ Beszerzési, logisztikai terület funkcionális specifikáció
✓ Tudásmenedzsment specializált rendszer funkcionális specifikáció
✓ Adott funkcionális célterülethez kapcsolódó mobil technikát használó rendszer funkcionális specifikáció
Az iWise Iratkezelés modul a működés során keletkező bizonylatok, dokumentumok, szerződések egységes, átlátható rendszerben való nyilvántartását teszi lehetővé. Az iWise Logisztika modul segít az komplex logisztikai folyamatot alkotó részfeladatok pontos megtervezésében majd egy folyamattá való integrálásában, a költséghatékonyság figyelembevételével. A vállalati tudásbázis bővíthető az iWise Tudásmenedzsment modul használatával, ahol egységes rendszerben kezelhetők a különböző közérdekű dokumentumok, segéd- és oktatási anyagok, munka- és tűzvédelemmel kapcsolatos információk. Az iWise mobil ERP applikáció Android operációs rendszerre lehetővé teszi a Felhasználók részére, hogy bármikor, bárhonnan könnyedén hozzáférjenek az iWise rendszerhez.
A rendszer kiépítése a kivitelező feladata, melyet szolgáltatások keretében vettünk igénybe, mely tartalmazza a modulokhoz kapcsolódó adatmigrációt, azok testreszabását és a rendszerhez kapcsolódó oktatást.
A projekt keretében hálózati és hardver eszközöket is beszereztünk, melyek a rendszer kiépítését és megfelelő használatát segítik.
Projektünk megvalósítása során eleget teszünk az előírt tájékoztatási kötelezettségeknek (a honlapunkon a projekthez kapcsolódó tájékoztató megjelenítése és „C” típusú tábla készítése) is.
A projekt befejezési dátuma: 2021.12.10.
Projekt azonosító száma: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2017-00533
✓ Humán erőforrás menedzsment és bérszámfejtés funkcionális specifikáció
✓ Táv- és csoportmunka támogatás funkcionális specifikáció
✓ Kontrolling és döntéstámogatás funkcionális specifikáció
✓ Szolgáltatásmenedzsment terület funkcionális specifikáció
✓ Beszerzési, logisztikai terület funkcionális specifikáció
✓ Tudásmenedzsment specializált rendszer funkcionális specifikáció
✓ Adott funkcionális célterülethez kapcsolódó mobil technikát használó rendszer funkcionális specifikáció